Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 156 Crash Test!Alfa romeo 147 Crash Test!-на 2стр

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от isoiso
    На тия 64км много се шашкат някои! Колата я удрят в НЕПОДВИЖНА стена и то от предницата удрят само страната на водача - това е най-тежкия сценарий на катастрофа. По вероятно е като се унесем на пътя малко да успеем да понамалим, после малко ще се подхлъзнем, ако е дал Господ малко ще се повъртим и едва ли ще се забием в бетонена стена! )
    НЕ е верно това.Симулацията на този тест показва удар равен на удара с насрещно движещ се автомобил, при не възможност да се прибереш в твоето платно и то4но тогава се удрят двете коли от страната на шофиьора. А когато се правят тестове от 2 коли една срещу друга тяхната скорост се събира и така се остановява скороста на удара.Примерно 2 коли движе6ти се с по 32км/4ас зна4и удара е 32+32=64км=НА ТОВА РАЗМАЗВАНЕ ОТ КЛИП4ЕТАТА!

    Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

    Comment


    • #62
      Това съм го писал доста пъти. Та както всички разбрахме 156 147 са на базата на типо, която платформа никак не е лоша и за времето си е доста здрава. Повечето коли от 90 до 98 са по зле от тази платформа даже и Мерцедес ц-класа, но след 98г влизат нови изисквания за здравина и естествено по новите модели са по здрави, докато 156 вече е излезнала а 147 е почти готова и е било много трудно да се сменя платформата. Теста на 156 не го гледайте защото не е ясно със каква скорост е по скоро тестовете на ФИАТ Брава и Алфа 147 са по меродавни за здравината на 156. А ето и резултати на някои уж здрави коли според някой виждания, но преди 99.
      http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx
      http://www.euroncap.com/tests/saab_900_1997/2.aspx
      http://www.euroncap.com/tests/mercedes_ ... 97/18.aspx
      Та Алфата спрямо коли преди 99-2000 е доста добре но спрямо по новите е зле, трябвало е поне на 147 да се реконструира платформата
      Общо взето спрямо 70% от колите е по добре че като гледам средна възраст на автопарка 17г и лошо ми става

      А с каквато и кола да караш с 200 все си си пътник

      Comment


      • #63
        Кое е по-здраво метала или бетона

        P.S. Едно е метал в метал да се ударят а друго е в плътната бетонна стена. Да не забравяме също ,че при челен удар отпред където е двигателя има доста празно място и едни чаркаляци бих казал доста по различно от бетона.
        EX 156 1.6 TS

        Comment


        • #64
          Бетона че е по-здрав, по-здрав е. Но първо не се използва 100% бетон ,то се вижда а някакъв подобен твърд материал. И второ целта на тестовете на EURO NCAP е да покажат резултатите на автомобила в реална ситуация- кои ще се засилва към бетонена стена къде ще намериш такава стена че да се блъскаш....в някои блок в Лулин ?
          СИМУЛАЦИЯТА ПОКАЗВА УДАР С НАСРЕЩНО ДВИЖЕЩ СЕ АВТОМОБИЛ!
          Цитат от EURO NCAP:
          Each car tested is subjected to an offset impact into an immovable block fitted with a deformable aluminium honeycomb face. This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass. As most frontal crashes involve only part of the car’s front, the test is offset to replicate a half width impact between the cars. In the test, this is replicated by having 40 percent of the car impact the barrier. The barrier face is deformable to represent the deformable nature of the cars. This test is a severe test of the car’s ability to survive the impact without suffering passenger compartment intrusion.

          Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

          Comment


          • #65
            колегата gigi
            го каза най кратко и с най-малко думи....при 200....с квото и да си...си си потенциален пътник....при все ,че ако относително най- много размазани коли са баварците, колеги ?!?!? ...да не забравяме,че и нашечките алфички не са кой знае колко назад в тази класация....а точно това зависи само от нас,нали....безаварийно пътуване на всички...разбира се..
            ...А сблъсъкът не забелязвате ли че е върху някаква макар и не много твърта преграда...определено еластично се деформира
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от mll
              колегата gigi
              го каза най кратко и с най-малко думи....при 200....с квото и да си...си си потенциален пътник....при все ,че ако относително най- много размазани коли са баварците, колеги ?!?!? ...да не забравяме,че и нашечките алфички не са кой знае колко назад в тази класация....а точно това зависи само от нас,нали....безаварийно пътуване на всички...разбира се..
              Добре казано

              Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от cassillas
                Първоначално публикувано от isoiso
                На тия 64км много се шашкат някои! Колата я удрят в НЕПОДВИЖНА стена и то от предницата удрят само страната на водача - това е най-тежкия сценарий на катастрофа. По вероятно е като се унесем на пътя малко да успеем да понамалим, после малко ще се подхлъзнем, ако е дал Господ малко ще се повъртим и едва ли ще се забием в бетонена стена! )
                НЕ е верно това.Симулацията на този тест показва удар равен на удара с насрещно движещ се автомобил, при не възможност да се прибереш в твоето платно и то4но тогава се удрят двете коли от страната на шофиьора. А когато се правят тестове от 2 коли една срещу друга тяхната скорост се събира и така се остановява скороста на удара.Примерно 2 коли движе6ти се с по 32км/4ас зна4и удара е 32+32=64км=НА ТОВА РАЗМАЗВАНЕ ОТ КЛИП4ЕТАТА!
                Абе така е ама в кола е малко по различно, ако искаш да ги засилим нашите с по 30км една срещу друга и някой ще вземем да снима Ще видиш, че чак колонката няма да се сгъне
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от isoiso
                  Първоначално публикувано от cassillas
                  Първоначално публикувано от isoiso
                  На тия 64км много се шашкат някои! Колата я удрят в НЕПОДВИЖНА стена и то от предницата удрят само страната на водача - това е най-тежкия сценарий на катастрофа. По вероятно е като се унесем на пътя малко да успеем да понамалим, после малко ще се подхлъзнем, ако е дал Господ малко ще се повъртим и едва ли ще се забием в бетонена стена! )
                  НЕ е верно това.Симулацията на този тест показва удар равен на удара с насрещно движещ се автомобил, при не възможност да се прибереш в твоето платно и то4но тогава се удрят двете коли от страната на шофиьора. А когато се правят тестове от 2 коли една срещу друга тяхната скорост се събира и така се остановява скороста на удара.Примерно 2 коли движе6ти се с по 32км/4ас зна4и удара е 32+32=64км=НА ТОВА РАЗМАЗВАНЕ ОТ КЛИП4ЕТАТА!
                  Абе така е ама в кола е малко по различно, ако искаш да ги засилим нашите с по 30км една срещу друга и някой ще вземем да снима Ще видиш, че чак колонката няма да се сгъне
                  32 km/h звучат малко, ама това е скороста в момента на удара на всеки от двата автомобила и като се замисли човек 1 400кг срещу още 1 400 кг и да седиш на 1 м от точката на сблъсъка никак не е полезно!

                  Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                  Comment


                  • #69
                    Аз не виждам някъде да пише скоростта при удара от краштеста и затова е безсмислено да се спори за качествата на платформата на 156 и тем подобни глупости. И понеже имам практически опит много се съмнявам това да са 64 км./ч. Но дори и да са толкова, съм убеден, че Алфа е перфектно конструирана кола и защитава пътниците на много високо ниво. На снимките се вижда Алфа 145 от подписа ми, след удар със 150 км./ч., с нищожен спирачен път, в стълб от уличното осветление, един такъв много стабилен, който после беше на 45 градуса наклонен, а лампата от него беше на отхвръкнала на 50 метра встрани. Двигателят на моята кола, заедно със скоростите беше на 30 метра и от предницата стърчаха само калниците, изкривени силно нагоре, всичко останало в двигателния отсек беше изскубнато. Вътре в купето, обаче нямаше никакви сериозни поражения. Беше спукано предното стъкло, но не счупено дори, спукана беше пластмасата на таблото и прозореца на лявата врата беше на парчета, които ме одраскаха по ръцете. Освено това си ударих леко ръката във волана и после ме боляха пръстите известно време. Това бяха пораженията по мен общо взето. Ударът въобще не се усети вътре особено силно (това, щото 145-цата май е на платформата на Фиат Регата`70)! Даже в началото не видях, че двигателят е изпаднал и си помислих, че само съм поизкривил окачването, просто купето пое целия удар. Единственото нещо, което не си беше на мястото вътре в купето беше цд-то, ама то не е фабрично поставяно. И това при скорост 150 км./ч. ... Колонката не беше поддала въобще и дори вратите се затваряха после, макар и леко криви.
                    Това е с Алфа 145, от началото на 90-те години, а от 156-цата какво може да се очаква?! Та автомобилостроенето се развива с бесни темпове (А тва, че новата Алфа 149 щяла да е на базата на старото Стило някак си няма да го повярвам).
                    Ако колотката се криви - значи така трябва. Ако предницата е мека и няма къде да се подпреш, щото всичко е пластамаса и алуминий - еми как иначе да се поемат силите от удара. Тва не е Москвич, там има много здрава ламарина, но сигурност - нула.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #70
                      Eто къде пише- ЕУРО НКАП

                      Frontal impact test is based on that developed by European Enhanced Vehicle-safety Committee as basis for legislation, but impact speed has been increased by 8 km/h.

                      Frontal impact takes place at 64kph (40mph), car strikes deformable barrier that is offset.

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • #71
                        Алфата е танк в сравнение с ТОВА

                        http://www.euroncap.com/tests/rover_100_1997/11.aspx

                        Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                        Comment


                        • #72
                          Тоя Ровър е трябвало да го кръстят "отмъщението на ортопеда"
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #73
                            Според сайта след 2004 147-те са с преработена конструкция за да покрият стандартите на EuroNCAP, но нов краш тест не е имало и няма да има .

                            А колата се разпада супер зле и имайки предвид това от Алфа са взели, според мен, решението да са първата кола в света със серийно оборудване от 6-8 ейрбега!

                            По интересното е че има макс. точки при страничен ,което само показва, че и да си във най-сигурната кола в света шибнат ли те от страни си пътник.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
                            Una bellissima vettura...
                            la forza magnetica della ragazza da sogno.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от nikolaaaay
                              Аз не виждам някъде да пише скоростта при удара от краштеста и затова е безсмислено да се спори за качествата на платформата на 156 и тем подобни глупости. И понеже имам практически опит много се съмнявам това да са 64 км./ч. Но дори и да са толкова, съм убеден, че Алфа е перфектно конструирана кола и защитава пътниците на много високо ниво. На снимките се вижда Алфа 145 от подписа ми, след удар със 150 км./ч., с нищожен спирачен път, в стълб от уличното осветление, един такъв много стабилен, който после беше на 45 градуса наклонен, а лампата от него беше на отхвръкнала на 50 метра встрани. Двигателят на моята кола, заедно със скоростите беше на 30 метра и от предницата стърчаха само калниците, изкривени силно нагоре, всичко останало в двигателния отсек беше изскубнато. Вътре в купето, обаче нямаше никакви сериозни поражения. Беше спукано предното стъкло, но не счупено дори, спукана беше пластмасата на таблото и прозореца на лявата врата беше на парчета, които ме одраскаха по ръцете. Освено това си ударих леко ръката във волана и после ме боляха пръстите известно време. Това бяха пораженията по мен общо взето. Ударът въобще не се усети вътре особено силно (това, щото 145-цата май е на платформата на Фиат Регата`70)! Даже в началото не видях, че двигателят е изпаднал и си помислих, че само съм поизкривил окачването, просто купето пое целия удар. Единственото нещо, което не си беше на мястото вътре в купето беше цд-то, ама то не е фабрично поставяно. И това при скорост 150 км./ч. ... Колонката не беше поддала въобще и дори вратите се затваряха после, макар и леко криви.
                              Това е с Алфа 145, от началото на 90-те години, а от 156-цата какво може да се очаква?! Та автомобилостроенето се развива с бесни темпове (А тва, че новата Алфа 149 щяла да е на базата на старото Стило някак си няма да го повярвам).
                              Ако колотката се криви - значи така трябва. Ако предницата е мека и няма къде да се подпреш, щото всичко е пластамаса и алуминий - еми как иначе да се поемат силите от удара. Тва не е Москвич, там има много здрава ламарина, но сигурност - нула.
                              Колега, без да се заяждам и да твърда нещо, но знам как изглежда удар със 150км/ч.
                              Това, което изглежда от снимките е като със скорост от порядъка на 40км/ч макс.
                              Със 150км/ч челен удар в стълб колата би се разцепила на две.
                              А и 145-та е чиста платформа на Типо, няма нищо общо с Регата.
                              Друг е въпроса, че може да си бил с тази скорост, да си отнесъл такъв стълб, ама колата да е поднесла и да си го ударил настрани и просто коша от пред да е разкъсан. Ама ако си се лепнал и спрял в този стълб със 150 и да живееш втори живот, то колата няма да изглежда така със сигурност.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #75
                                винаги има и по-лошо.

                                http://www.youtube.com/watch?v=TPpU5azjCB8

                                Comment

                                Working...
                                X